Zaal huren

Zoekt u een goedkope vergaderruimte, een cursuszaaltje, of een fijne plek voor een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf Є 42,- per dagdeel. Prijslijst 2023

BUURTHUISKAMER OASEPrijs per dagdeelBORG
DAGDEEL:bedrijf / vergaderingfeestcursus/workshop/club, etc
Ochtend (09.00 – 13.00 uur)€ 70,-€ 60,-€ 42,-€ 100,-
Middag (13.00 – 19.00 uur)€ 85,-€ 82,-€ 47,-€ 100,-
Avond (19.00 – 24.00 uur)€ 120,-€ 97,-€ 52,-€ 100,-
 * Van vrijdag 19.00 t/m zondag 24.00 geldt 25% weekend toeslag

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats tot max 40 personen. Er zijn 7 tafels en 40 stoelen én een achtertuin met terras en tuinstoelen.OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt.

Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs. Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond.

Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Sylvia 06-37320227 dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam
info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

Door: Peter, Tineke, Ans, Denise en Anja

Eetkookclub vrijdag 7 april 2023 Kookteam: Peter, Tineke, Ans, Denise en Anja. Zij koken voor u dit heerlijke menu: Voorgerecht: Aspergesoep met peterselieschuim Hoofdgerecht: Pasteitje met eierragout, zilvervliesrijst en gemengde groente Dessert: Yoghurt crumble met moerbeien Schrijf je alvast in!

Workshop ‘Paastakken versieren’!

Door: Ans

Voel je de paaskriebels al? Ga dan naar de Workshop 'Paastakken versieren!' Dinsdag 4 april 2023 13:30 - 15:30 Na deze workshop ga je naar huis met een mooie versierde wilgentak met zelfgemaakte eitjes, paashaasjes, bloemen en andere kleurrijke dingen.

Workshop ‘Je eigen mini-moestuin maken’

Door: Ans

Workshop ‘Je eigen mini-moestuin maken’ Donderdag 13 april 2023 19.30 – 21.30 uur Je eigen voedsel telen in de stad op balkon, moestuin of in de vensterbank!