Zaal huren

Zoekt u een goedkope vergaderruimte, een cursuszaaltje, of een fijne plek voor een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf Є 32,- per dagdeel. Prijslijst 2019

BUURTHUISKAMER OASEPrijs per dagdeelBORG
DAGDEEL: bedrijf / vergadering feest cursus/workshop/club, etc
Ochtend (09.00 – 13.00 uur) € 60,- € 48,- € 32,- € 100,-
Middag (13.00 – 19.00 uur) € 75,- € 70,- € 37,- € 100,-
Avond (19.00 – 24.00 uur) € 110,- € 85,- € 42,- € 100,-
  * Van vrijdag 19.00 t/m zondag 24.00 geldt 20% weekend toeslag

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats aan 20 tot 50 personen. Er zijn 7 tafels en 40 stoelen én een achtertuin met terras en tuinstoelen.OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt.

Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs. Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond.

Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Marco, telefoon 06-42153672 dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam
info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

OASE sluit tot en met 6 april

16 maart 2020

Beste vrienden van OASE,

In navolging van de oproep van het RIVM aan o.a. de horeca gaat OASE haar activiteiten voorlopig tot en met 6 april opschorten.Ook Eetkookclub Oase van 3 april vervalt. Wij zijn dus dicht! Het is jammer maar het is niet anders.Per mail zijn wij natuurlijk wel bereikbaar.Voor nu, blijf allen gezond en maak er ondanks alles een gezellige en relaxte tijd van, daar waar mogelijk!En we hopen allemaal op betere tijden!

Met vriendelijke groet,
het OASE-team