Zaal huren

Zoekt u een goedkope vergaderruimte, een cursuszaaltje, of een fijne plek voor een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf Є 35,- per dagdeel. Prijslijst 2022

BUURTHUISKAMER OASEPrijs per dagdeelBORG
DAGDEEL:bedrijf / vergaderingfeestcursus/workshop/club, etc
Ochtend (09.00 – 13.00 uur)€ 63,-€ 53,-€ 35,-€ 100,-
Middag (13.00 – 19.00 uur)€ 78,-€ 75,-€ 40,-€ 100,-
Avond (19.00 – 24.00 uur)€ 113,-€ 90,-€ 45,-€ 100,-
 * Van vrijdag 19.00 t/m zondag 24.00 geldt 25% weekend toeslag

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats aan 20 tot 50 personen. Er zijn 7 tafels en 40 stoelen én een achtertuin met terras en tuinstoelen.OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt.

Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs. Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond.

Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Sylvia 06-37320227 dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam
info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

Door: Elien, Gea, Stephano, Ton, Tineke en Lenie

5 augustus 2022 Kookteam bestaande uit Elien, Gea, Stephano, Ton, Tineke en Lenie heeft in dit Pride Festival weekend een toepasselijk menu voor u! Voorgerecht : 🏳️‍🌈 Veelkleurige wrap Hoofdgerecht : 🏳️‍🌈Fleurige, veelkleurige groentepaella, met venkel, sperziebonen, paprika, artisjokken, olijven en tomaatjes Dessert : 🏳️‍🌈 Vrolijke fruitsalade met alle kleuren van de regenboog Schrijf je alvast in!