Zaal huren

Zoekt u een goedkope vergaderruimte, een cursuszaaltje, of een fijne plek voor een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf Є 35,- per dagdeel. Prijslijst 2020

Vanwege de Corona maatregelen is er momenteel plaats voor maximaal 12 personen.

BUURTHUISKAMER OASEPrijs per dagdeelBORG
DAGDEEL:bedrijf / vergaderingfeestcursus/workshop/club, etc
Ochtend (09.00 – 13.00 uur)€ 63,-€ 53,-€ 35,-€ 100,-
Middag (13.00 – 19.00 uur)€ 78,-€ 75,-€ 40,-€ 100,-
Avond (19.00 – 24.00 uur)€ 113,-€ 90,-€ 45,-€ 100,-
 * Van vrijdag 19.00 t/m zondag 24.00 geldt 25% weekend toeslag

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats aan 20 tot 50 personen. Er zijn 7 tafels en 40 stoelen én een achtertuin met terras en tuinstoelen.OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt.

Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs. Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond.

Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Sylvia 06-37320227 dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam
info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer? Lees meer!

Door: Annemar, Gea, Nushka, Tisch, Tineke en Lenie.

MENU 3 September Voorgerecht: Gehaktballetjes met tomatensaus en gebakken polenta driehoekjes. Vegetarische variant: falafel i.p.v. gehakt Hoofdgerecht: Kip supreme met mais-creme en wortel-rozijnen salade. Vegetarische variant: gepaneerde paddenstoelen i.p.v. kip Dessert: warme bananen met vanille crème Schrijf je alvast in!

Delicieus Donderdag Diner Take-Away

Door: kookteam

MENU 16 September 'Ratatouille de Paris', groente-ovenschotel met courgette, aubergine, aardappelen, wortel, knoflook, thijm, ui en tomaat gegarneerd met kaas en verse kruiden (thijm/basilicum) dessert: Mousse au chocolat Schrijf je nu in!

De Muziek salon

Door: Ishani

Er komt weer een Muziek Salon! Nu één maal per maand. De eerste keer zal zijn dinsdagmiddag 21 september van 12.30 – 14.30 uur. We delen onze herinneringen. Maximaal 12 gasten. Deelname € 1, inclusief koffie en thee. Verpakte versnaperingen verkrijgbaar.

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Jannie en/of Lenie

Boekenruil- en koffieochtend Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend van 10.00 uur tot 12.00. Neem een boek mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!