Zaal huren

Zoekt u een goedkope vergaderruimte, een cursuszaaltje, of een fijne plek voor een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf Є 35,- per dagdeel. Prijslijst 2020

Vanwege de Corona maatregelen is er momenteel plaats voor maximaal 12 personen.

BUURTHUISKAMER OASEPrijs per dagdeelBORG
DAGDEEL:bedrijf / vergaderingfeestcursus/workshop/club, etc
Ochtend (09.00 – 13.00 uur)€ 63,-€ 53,-€ 35,-€ 100,-
Middag (13.00 – 19.00 uur)€ 78,-€ 75,-€ 40,-€ 100,-
Avond (19.00 – 24.00 uur)€ 113,-€ 90,-€ 45,-€ 100,-
 * Van vrijdag 19.00 t/m zondag 24.00 geldt 25% weekend toeslag

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats aan 20 tot 50 personen. Er zijn 7 tafels en 40 stoelen én een achtertuin met terras en tuinstoelen.OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt.

Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs. Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond.

Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Sylvia 06-37320227 dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam
info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

Wij maken van uw tuin een OASE

🍀 Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? 🍀 Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? 🍀 WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Diner & Take Away

Door: Juanita, Paolo, Seif en Stephano

Donderdag 17 Juni MENU: Dikke witte noedels met diverse wokgroente, o. a. champignons en stukjes kip of vegetarische variant. Hierbij frisse groene salade Pink Lady Dessert: Roompudding met rumrozijnensaus* Schrijf je nu in!

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Lenie

Boekenruil- en koffieochtend begint weer 15 Juni Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend met Leni van 11.00 uur tot 12.30. Kom gezellig langs en vergeet je mondkapje niet!