Wij maken van uw tuin een OASE

OASE 🍽️ BBQ

Door: Paolo, maria & keukenteam

OASE 🍽️ BBQ BBQ en gasten ontvangen; het kan weer! Deze zomer zullen wij 3 BBQ avonden houden; vrijdag 2 juli, donderdag 15 juli en donderdag 5 augustus! 6 Augustus hebben we een normale eetclub zonder BBQ Schrijf je alvast in!

Diner & Take Away

Door: kookteam

Donderdag 29 Juli MENU: Taco's, gevuld met rundergehakt, uien, noten en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. OF Vega taco's, gevuld met stukjes ui, knoflook, paprika, champignons, selderij, wortels en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. desert: Chocobiertaart met vanillesaus.* Schrijf je nu in!

Gezonde Lunch

Door: Eliza

De Gezonde Lunch is terug! Eliza gaat dit verzorgen op de eerste maandag van de maand. De volgende keer zal zijn maandag 2 augustus van 13.00 – 14.00 uur. De lunch kost € 4,- inclusief koffie en thee. Schijf je nu alvast in!

De Muziek salon

Door: Ishani

Er komt weer een Muziek Salon! Nu één maal per maand. De eerste keer is dinsdag 27 juli van 12.30 – 14.30 uur. We delen onze herinneringen. Maximaal 12 gasten. Deelname € 1, inclusief koffie en thee. Verpakte versnaperingen verkrijgbaar.

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Jannie en/of Lenie

Boekenruil- en koffieochtend Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend van 11.00 uur tot 12.30. Neem een boek mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!