Maandag ochtend Elke maandag is de wandelclub van OASE, Vrolik Voorwaarts, actief.De wandelingen zijn in en om Amsterdam, afhankelijk van het weer en de keuze van de groep, de ene keer in de natuur de andere keer op plekken in of bij de stad waar je zo snel niet komt. Meestal is een tocht tussen de 8 en 12 km, met de mogelijkheid om eerder af te haken. Tussendoor drinken we ergens een kopje koffie en als het weer het toelaat is het onderweg genieten van de zelf meegebrachte lunch.

Maandag 12:00 -13:00Gezonde lunch met veel creativiteit gemaakt door Najat van Gezonde Tour. Prijs E 2,50. Koffie/thee E 1,00. Er zijn ook gezonde drankjes, gratis, water uit de karaf met daarin fruit of munt.

Dinsdag 10:00 - 12:00Boekenruil- en koffieochtend, vrij entree. Drink gezellig een kopje thee of koffie met Jannie, en neem iedere week een ander boek mee!
Dinsdag eerste en derde dinsdagmiddag 13:00 - 15:00Marco's Muzieksaloon, entree € 1,-. Een groepje buurtbewoners komt elke luisteren naar gouweouwe. We delen onze herinneringen. Er kan uiteraard gedanst worden!

Dinsdag 10:00 - 12:00 Breiclub, vrij entree In januari starten we met een breiclub op dinsdagochtend, 10.00 - 12.00 uur. Dit is tijdens de Boekruil- en koffieochtend. Dus kunt u breien of hebt u hulp nodig, kom naar OASE. U neemt zelf wol, breinaalden en patroon mee.

Maandelijks op donderdagavond BIJOASE - maandelijkse films

Iedere eerste vrijdagavond van de maand, 18.30 - 22.00 uur Eetclub Oase

Bij minimaal 6 deelnemers via info@oasestichting.nl volgt binnenkort een workshop.

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.