Iedere derde donderdag van de maand organiseert OASE een filmavond met een heerlijke maaltijd. Wij kijken samen naar een bijzondere film en genieten ondertussen van een eenvoudige, heerlijke maaltijd.

Film en maaltijd kosten € 7,-

Volgende keer is donderdag 15 augustus.

Een jong kapucijnaapje dat in gevangenschap is opgegroeid, bevindt zich na een vliegtuigongeluk plotseling hulpeloos en alleen in het midden van het Amazonegebied. Hij zal moeten leren zich staande te houden in dit uitgestrekte gebied waar overal gevaren op de loer liggen. De kleine held moet niet alleen zijn gelijken trotseren, maar ook enge roofdieren en giftige planten. Het wordt een lange, fascinerende reis in dit ongekende universum, dat vaak weelderig en van een adembenemende schoonheid is, maar ook vreemd en vijandig.
Amazonia is een film over het bijzondere avontuur van een kleine held in de krachtige natuur.

Het Wereld Natuur Fonds (WNF) en filmdistributeur Cinéart hebben de handen ineen geslagen om aandacht de vragen voor de Amazone.

Na de pauze:

Antarctica laat de kijker de reis van Scott en Amundsen herbeleven, door de met ijs bedekte bergen met een fantastische kijk op dit ijskoude continent.

Maak kennis met vertederende en grappige beelden van Weddellzeehonden die hun jongen leren zwemmen, Keizerpinguins, het blauwe maar ijskoude water van een kristalgrot en het binnenste van een gletsjer.

Antarctica verbaast een ieder met het levensechte, spannende, vertederende en grappige verhaal over dit laatste onontdekte continent!

Aanmelden en doorgeven of u vegetarisch wilt eten door te mailen naar: info@oasestichting.nl

Bij minimaal 6 deelnemers via info@oasestichting.nl volgt binnenkort een workshop.

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.