Bijzondere samenwerking Buurthuiskamer OASE en Dynamo

Op zondag 27 april 2014 vindt er een bijzondere samenwerking plaats tussen Buurthuiskamer Oase en de jongeren van Dynamo. OASE, Vrolikstraat 281 in de Oosterparkbuurt is op 2 november geopend. Hier vinden activiteiten plaats als cursussen, workshops, feestjes en vergaderingen. Hierbij is de tuin achter het pand onontbeerlijk. Zondag 27 april gaan tieners van Dynamo vrijwillig helpen met het graven van een gat waarin 5 cuub zand wordt gestort. Geweldig dat zij dit doen! Later plaatsen vrijwilligers van Oase dan het terras en de schuur.

Dan kan men lekker buiten zitten, en Oase wil ook tuinieren.

Oase is mede mogelijk gemaakt door het OranjeFonds, het VSBfonds en het Stadsdeel.

Voor informatie: info@oasestichting.nl / www.oasestichting.nl

Speciale openingsuitnodiging 2november 2013

Speciale genodigdengedicht

Persbericht OPENING OASE

'Groen licht voor buurthuiskamer'
- Echo 31juli2013

'De Oase, een buurthuiskamer waar iedereen terecht kan'
-Kracht van Oost 5sep2013

'De doorstart van de Oase huiskamer'
-Dwars doordeBuurt sep2013

'Ottenhome's Maritieme Maandag'
- Oase Vrijwilligersdag 30sep2013

Vrijdag 31 januari 2020 BIJOASE, maandelijkse Filmavond; met bord op tafel, lekker eten en film kijken.

Jannie Meedendorp, van de 'Boekenruil & Brei koffie dinsdagochtend' ontvangt Erepenning van verdienste voor Amsterdam Oost, uit handen van de wethouder samen met 8 andere vrijwilligers. (9 in totaal) donderdag 9 januari 2020!
Sommige bijeenkomsten gaan gewoon door in de kerstvakantie. Van enkele andere zijn de tijden gewijzigd. Klik voor meer informatie.
Wij nodigen iedereen uit voor de Nieuwjaarsreceptie van Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt en Eetkookclub Oase gezamenlijk. Dus niet op vrijdag maar op donderdag!

Bent u ouder dan 55+ en wilt u wekelijks:

• Andere bewoners ontmoeten;

• Samen activiteiten doen;

• Uw buurt beter leren kennen;

• Wandelen en bewegen;

• Samen thee/koffie drinken

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.