Nieuwjaarsreceptie 23 januari

Wij nodigen iedereen uit voor de Nieuwjaarsreceptie van Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt en Eetkookclub Oase gezamenlijk. Dus niet op vrijdag maar op donderdag! De receptie wordt weer gehouden in American style, dat wil zeggen gratis, en dat ieder zijn favoriete gerecht meeneemt om met iedereen te delen en van te genieten. De drankjes worden van OASE afgenomen, maar er wordtdoor OASE een glaasje bubbels gratis geserveerd. Iedereen is welkom om 18.30 uur, dan gaat de deur open. De maaltijd is om 19.00 uur. U hoeft zich deze keer niet aan te melden.

Vrijdag 31 januari 2020 BIJOASE, maandelijkse Filmavond; met bord op tafel, lekker eten en film kijken.

Jannie Meedendorp, van de 'Boekenruil & Brei koffie dinsdagochtend' ontvangt Erepenning van verdienste voor Amsterdam Oost, uit handen van de wethouder samen met 8 andere vrijwilligers. (9 in totaal) donderdag 9 januari 2020!
Sommige bijeenkomsten gaan gewoon door in de kerstvakantie. Van enkele andere zijn de tijden gewijzigd. Klik voor meer informatie.

Bent u ouder dan 55+ en wilt u wekelijks:

• Andere bewoners ontmoeten;

• Samen activiteiten doen;

• Uw buurt beter leren kennen;

• Wandelen en bewegen;

• Samen thee/koffie drinken

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.