Oase zoekt vrijwilligers

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.
Buurthuiskamer OASE is een warme plek midden in de Oosterparkbuurt waar iedereen welkom is, een plek waar buren elkaar ontmoeten en bijpraten met een kop koffie. Een plek waar vrijwilligers Nederlandse conversatieles les geven en waar maandelijks een filmavond en een maandelijkse eetkookclub is. Daarnaast verhuurt OASE de gezellige buurthuiskamer. Het is een geschikte ruimte voor een training, een vergadering, een reŁnie, of een kinderpartijtje. In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.

CoŲrdinator Beheer Buurthuiskamer OASE
Ontvangsvrijwilliger Buurthuiskamer OASE
Medewerker Eetkookclub Oase
Medewerker spelinloop Buurthuiskamer OASE

Voor meer informatie neem contact op met Lenie Nissink, tel. 020-6251812 of via info@oasestichting.nl

Vrijdag 31 januari 2020 BIJOASE, maandelijkse Filmavond; met bord op tafel, lekker eten en film kijken.

Jannie Meedendorp, van de 'Boekenruil & Brei koffie dinsdagochtend' ontvangt Erepenning van verdienste voor Amsterdam Oost, uit handen van de wethouder samen met 8 andere vrijwilligers. (9 in totaal) donderdag 9 januari 2020!
Sommige bijeenkomsten gaan gewoon door in de kerstvakantie. Van enkele andere zijn de tijden gewijzigd. Klik voor meer informatie.
Wij nodigen iedereen uit voor de Nieuwjaarsreceptie van Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt en Eetkookclub Oase gezamenlijk. Dus niet op vrijdag maar op donderdag!

Bent u ouder dan 55+ en wilt u wekelijks:

• Andere bewoners ontmoeten;

• Samen activiteiten doen;

• Uw buurt beter leren kennen;

• Wandelen en bewegen;

• Samen thee/koffie drinken

In OASE zijn verschillende vrijwilligers actief. We zoeken nog vrijwilligers.