Corona protocol

Ook OASE houdt zich aan de richtlijnen van het RIVM.

Dit betekent dat we een Corona protocol hebben. Je kunt het lezen op de pagina met o.a. het Gebruikersregelement: https://oasestichting.nl/handleiding-etc/

Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer? Lees meer!

Door: Annemar, Gea, Nushka, Tisch, Tineke en Lenie.

MENU 3 September Voorgerecht: Gehaktballetjes met tomatensaus en gebakken polenta driehoekjes. Vegetarische variant: falafel i.p.v. gehakt Hoofdgerecht: Kip supreme met mais-creme en wortel-rozijnen salade. Vegetarische variant: gepaneerde paddenstoelen i.p.v. kip Dessert: warme bananen met vanille crème Schrijf je alvast in!

Delicieus Donderdag Diner Take-Away

Door: kookteam

MENU 16 September 'Ratatouille de Paris', groente-ovenschotel met courgette, aubergine, aardappelen, wortel, knoflook, thijm, ui en tomaat gegarneerd met kaas en verse kruiden (thijm/basilicum) dessert: Mousse au chocolat Schrijf je nu in!

De Muziek salon

Door: Ishani

Er komt weer een Muziek Salon! Nu één maal per maand. De eerste keer zal zijn dinsdagmiddag 21 september van 12.30 – 14.30 uur. We delen onze herinneringen. Maximaal 12 gasten. Deelname € 1, inclusief koffie en thee. Verpakte versnaperingen verkrijgbaar.

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Jannie en/of Lenie

Boekenruil- en koffieochtend Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend van 10.00 uur tot 12.00. Neem een boek mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!