Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen  er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer?

Kom dan werken als:

Coördinator vrijwilligers

(ongeveer 1 dagdeel/week)

Wat ga je doen?

• Coördineren van een kleine groep vrijwilligers.
  • Helpen bij het praktische beheer: roosters maken, ondersteunen en begeleiden van de vrijwilligers die de activiteiten organiseren.
  • Ook het bestuur werkt mee, dus je staat er nooit alleen voor

Wat krijg je ervoor terug?

• Een leuke plek en een gezellig team waar je jezelf kan ontplooien en werkervaring opdoet.
  • Ruimte voor inbreng van eigen ideeën en vaardigheden.
  • Training van OASE of VCA.
  • Jaarlijkse excursie en gezamenlijke activiteiten.
  • Eens per jaar een leuke attentie.
  • Contacten met mensen uit de allerleukste buurt van Amsterdam.

Meer informatie/reageren

Sylvia: 06 37320227

www.oasestichting.nl

info@oasestichting.nl

Door: Tineke & Lenie & Ans

ZomerBBQ (2 augustus is al vol) Hij is er weer, de zomerBBQ van de Oase. We nodigen iedereen uit voor de BBQ op vrijdag 5 julil of 2 augustus. Geef je op op één BBQ! Vlees: Kipsate spiesjes, hamburger en cevapcici Vega: Gegrilde paprika gevuld met houmous, knoflookchampignons , vega hamburger. Voor iedereen: Gegrilde bospeen, courgette en rode ui Salades: Taboulé en een frisse gemengde salade. Erbij: Diverse sausjes en Turks brood met kruidenboter en houmous Toe: Verrassing! Schrijf je alvast in!

De Sjoelclub

Door: Ton

Nieuw bij de OASE: De Sjoelclub! Iedere tweede vrijdag van de maand van 10:30-13:30. Aanmelden hoeft niet, je kunt gewoon binnenlopen! Kosten: 2,- (inclusief koffie en thee)