Workshop Snoeien

Donderdag 14 maart

Lenie

VOL
Workshop over snoeien van planten, bomen en struiken
Met snoeien kan je planten en bomen klein houden en stimuleer je de groei van jonge uitlopers. Een goed gesnoeide plant of struik bloeit ook mooier.

De workshop wordt gegeven door Loes Pool, zij heeft jarenlang een praktijk gehad voor stadstuinonderhoud. We beginnen met theorie, daarna gaan we de tuin in om de theorie in praktijk te brengen.

Neem je eigen snoeischaar mee!

Wanneer    : Dinsdag 16 april van 19.30 – 21.00 uur
Waar          : Buurthuiskamer OASE,
Adres          : Vrolikstraat 281
Deelname  : € 2,00 inclusief koffie, thee en lekkers
Aanmelden: graag voor 8 april via https://oasestichting.nl/product/snoeiworkshop of bij Lenie
Tel              : 020-6251812

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 5 april Kom jij ook genieten van ons lentemenu?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 5 april. Voor: Aspergesoep met peterselieschuim. Hoofd: Pasteitje met kip-champignonragout (of vega kip), zilvervliesrijst, gemengde groenten. Na: Rabarbercrumble met huisgemaakt kaneelijs. Schrijf je alvast in!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!