Open wandelclub “Vrolik Voorwaarts”

Maandag ochtend

Sylvia

Elke maandag is de wandelclub van OASE, Vrolik Voorwaarts, actief.

De wandelingen zijn in en om Amsterdam, afhankelijk van het weer en de keuze van de groep, de ene keer in de natuur de andere keer op plekken in of bij de stad waar je zo snel niet komt.

Meestal is een tocht tussen de 8 en 12 km, met de mogelijkheid om eerder af te haken. Tussendoor drinken we ergens een kopje koffie en als het weer het toelaat is het onderweg genieten van de zelf meegebrachte lunch.

Het is een leuke groep die zeer open staat voor nieuwe mensen. Per keer bepaal je of je meeloopt. Probeer het een keertje uit, bel voor meer informatie met 06-37 320 227 Of meld je aan op de mailinglijst van Vrolik Voorwaarts, dank krijg je bericht waar de tocht van aanstaande maandag ons heen voert. info@oasestichting.nl

Heel Amsterdam bakt

Blue Monday komt eraan. Deze dag staat bekend als de meeste deprimerende dag van het jaar. En dan zitten we ook nog eens in lockdown. “Tijd voor taart” dachten ze bij Count Me In. Veel mensen ervaren eenzaamheid in deze lastige periode, zowel jong als oud wordt getroffen door deze lockdown en daar willen wij eenvoudig en coronaproof iets aan doen. Op zondag 17 januari willen we met zoveel mogelijk Amsterdammers (thuis) bakken en op 18 januari bezorgen de vrijwilligers al het lekkers bij zorglocaties, instellingen in hun eigen buurt.

Diner & Take Away *nieuw*

Door: Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Donderdag 21 januari Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus, Stephano’s aardappelgratin Dessert: snelle appeltaart Schrijf je nu in!