Open wandelclub “Vrolik Voorwaarts”

Maandag ochtend

Sylvia

Elke maandag is de wandelclub van OASE, Vrolik Voorwaarts, actief.

De wandelingen zijn in en om Amsterdam, afhankelijk van het weer en de keuze van de groep, de ene keer in de natuur de andere keer op plekken in of bij de stad waar je zo snel niet komt.

Meestal is een tocht tussen de 8 en 12 km, met de mogelijkheid om eerder af te haken. Tussendoor drinken we ergens een kopje koffie en als het weer het toelaat is het onderweg genieten van de zelf meegebrachte lunch.

Het is een leuke groep die zeer open staat voor nieuwe mensen. Per keer bepaal je of je meeloopt. Probeer het een keertje uit, bel voor meer informatie met 06-37 320 227 Of meld je aan op de mailinglijst van Vrolik Voorwaarts, dank krijg je bericht waar de tocht van aanstaande maandag ons heen voert. info@oasestichting.nl

Door: BBQ team

14 juli 2022 🎉Weer eens een BBQ bij OASE! 🎶 Goedenavond, Vanwege het weer (90% regen), deze onzekerheid en ook weinig aanmeldingen hebben wij in overleg onverhoopt helaas besloten om de BBQ nu niet te houden, maar 14 juli. Sorry. Kan je dan? 😊 Schrijf je alvast in!

Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Door: kookteam

23 juni Beste OASE-gasten, We hadden een lekker menu voor deze Delicieuse Donderdag. Echter zijn er maar 3 vrijwilligers in het KookCooking Team en zien wij geen andere mogelijkheid om het deze week te annuleren.. Het spijt ons. Schrijf je nu in!