Open wandelclub “Vrolik Voorwaarts”

Maandag ochtend

Sylvia

Elke maandag is de wandelclub van OASE, Vrolik Voorwaarts, actief.

De wandelingen zijn in en om Amsterdam, afhankelijk van het weer en de keuze van de groep, de ene keer in de natuur de andere keer op plekken in of bij de stad waar je zo snel niet komt.

Meestal is een tocht tussen de 8 en 12 km, met de mogelijkheid om eerder af te haken. Tussendoor drinken we ergens een kopje koffie en als het weer het toelaat is het onderweg genieten van de zelf meegebrachte lunch.

Het is een leuke groep die zeer open staat voor nieuwe mensen. Per keer bepaal je of je meeloopt. Probeer het een keertje uit, bel voor meer informatie met 06-37 320 227 Of meld je aan op de mailinglijst van Vrolik Voorwaarts, dank krijg je bericht waar de tocht van aanstaande maandag ons heen voert. info@oasestichting.nl

Eet- kookclub

Door: Tineke, Lenie, Chris, Roos en Maria

Voorgerecht: Roedjak: Indonesische salade (met diverse stukjes fruit en komkommer) Hoofdgerecht: rijst met groenten en gado-gado-saus, met kip smoor van Chris vegetarische variant: tempeh ketjap (gebakken tempeh met ingetrokken ketjapsaus) Dessert: pisang goreng (schijfjes banaan, knapperig gebakken in een jasje) Schrijf je alvast in!