Teken- en schilderclub

Woensdagochtend 10:00-12:30

Simone

I.V.M. HET VAKANTIESEIZOEN IS ER IN DE MAAND JULI GEEN TEKEN- EN SCHILDERCLUB!

Aanmelden en info: info@oasestichting.nl

Het is een club, geen cursus. We doen het samen! (ervaring is dus geen vereiste)

Je kunt je nu al aanmelden via info@oasestichting.nl

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 1 maart Kom jij ook genieten van ons menu vol vergeten groenten?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 1 maart. Voor: Friesche ajuinsoep Hoofd: Beppe’s gehackt fleisbrea (gehaktbrood) of Beppe’s vega gehacktbrea, Truffelaardappelpuree en Vergeten groenten. Na: Watergruwel. Schrijf je alvast in!

Eetkookclub Kerst- en eindejaarsdiner

Door: Tineke & Ans

Helaas zitten de diners al vol. Feestdiners bij de Oase Kom jij ook genieten van één van onze twee feestdiners? We nodigen iedereen uit voor één van onze twee feestdiners dit jaar: 22-12: Kerstdiner 29-12: Eindejaarsdiner Schrijf je alvast in! En geniet van een 4-gangendiner!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!