OASE Nieuwjaarsreceptie

12 JANUARI 2023, 18.00 - 20.00 uur

Het OASE-team πŸ½οΈβ˜•πŸ₯‚

Beste vrienden van OASE,

Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt wenst alle buurtbewoners en bezoekers van OASE een gezond en gelukkig 2023 toe, met weer veel gezellige activiteiten in en om onze Buurthuiskamer!

Wij nodigen iedereen uit voor de Nieuwjaarsreceptie van Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt en Eetkookclub Oase gezamenlijk. Dus niet op vrijdag maar op donderdag! De receptie wordt weer gehouden in American style. Dat wil zeggen; u betaalt niets, wel dat ieder zijn favoriete gerecht meeneemt om met iedereen te delen en van te genieten. De drankjes worden van OASE afgenomen, maar er wordt door OASE een glaasje bubbels* geserveerd. Het glaasje bubbels (*met of zonder alcohol), wordt u aangeboden door Stichting De OASE van de Oosterparkbuurt om gezamenlijk te proosten op een goed Nieuwjaar. πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

Iedereen is welkom om 18.00 uur, dan gaat de deur open. πŸ••

Om 18.15 uur gaan de kurken springen en klinken we op het nieuwe OASE-jaar en volgt er een korte speech.

Daarna rond 18.30 uur zal het buffet geopend worden.

I. v. m. de hoeveelheid glaasjes, handig om te vernemen of u kunt komen; graag aanmelden bij Sylvia, app/sms 06-37320227.

Kom wel op tijd om 18.00 uur, om niets te missen.

PS Vergeet uw hartige/zoete gerecht niet. πŸ§†πŸπŸ•πŸ‡πŸ”πŸ₯¦πŸ₯™πŸπŸ³πŸ₯¨πŸ₯—πŸ‘πŸ₯£πŸ§πŸšπŸ°πŸœπŸͺπŸπŸŽ‚πŸ₯Ÿ

Tot dan ziens! 🍾

Het OASE-team πŸ½οΈβ˜•πŸ₯‚

Door: Peter, Ann, Netty, Pim S. Ans, Tineke

Eetkookclub vrijdag 3 februari 2023 Kookteam: Peter, Ann, Netty, Pim S. Ans, Tineke. Zij koken voor u dit heerlijke traditionele menu. Voorgerecht: mosterdsoep Hoofdgerecht: saucijzenbroodje (vegetarisch: kaasbroodje), aardappelpuree, bloemkool in roomsaus Dessert: sinaasappelgriesmeelvla Schrijf je alvast in!