Nederlandse conversatieles

Woensdag 19.30 – 21.00

Tallie

Tallie geeft conversatieles, onder het genot van kop koffie of thee.
Luister samen naar het journaal, oefen gesprekken.Bijvoorbeeld bij de dokter, een instantie of met uw buurvrouw. Leer Nederlandse uitdrukkingen en gezegden.

Woensdag 11 september start de Nederlandse conversatieles met Tallie, van 19.30 – 21.00 uur. Hierna wekelijks en gratis.

Het is een groep voor gevorderden.

Er is voor deze activiteit een wachtlijst

Wij maken van uw tuin een OASE

πŸ€ Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? πŸ€ Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? πŸ€ WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Tuinhulpen gezocht

β€œWij maken van uw tuin een OASE!” Voor dit nieuwe project zijn wij op zoek naar: TUINHULPEN Iets voor u? Lees meer!

Diner & Take Away

Door: Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano

Donderdag 15 April MENU: 'Mulukhiyah', Libanese spinazie met basmati-rijst en kruiden geserveerd met geroosterd Arabisch brood, met/zonder kip Dessert: 'Meghli', kaneelpudding bestrooid met nootjes en rozijntjes Schrijf je nu in!