Nederlandse conversatieles

Woensdag 19.30 – 21.00

Tallie

Tallie geeft conversatieles, onder het genot van kop koffie of thee.
Luister samen naar het journaal, oefen gesprekken.Bijvoorbeeld bij de dokter, een instantie of met uw buurvrouw. Leer Nederlandse uitdrukkingen en gezegden.

Elke woensdag is er de Nederlandse conversatieles met Tallie, van 19.30 – 21.00 uur. Hierna wekelijks en gratis.

Het is een groep voor gevorderden.

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 5 april Kom jij ook genieten van ons lentemenu?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 5 april. Voor: Aspergesoep met peterselieschuim. Hoofd: Pasteitje met kip-champignonragout (of vega kip), zilvervliesrijst, gemengde groenten. Na: Rabarbercrumble met huisgemaakt kaneelijs. Schrijf je alvast in!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!