Nederlandse conversatieles

Woensdag 19.30 – 21.00

Tallie

Tallie geeft conversatieles, onder het genot van kop koffie of thee.
Luister samen naar het journaal, oefen gesprekken.Bijvoorbeeld bij de dokter, een instantie of met uw buurvrouw. Leer Nederlandse uitdrukkingen en gezegden.

Woensdag 11 september start de Nederlandse conversatieles met Tallie, van 19.30 – 21.00 uur. Hierna wekelijks en gratis.

Het is een groep voor gevorderden.

Er is voor deze activiteit een wachtlijst

Heel Amsterdam bakt

Blue Monday komt eraan. Deze dag staat bekend als de meeste deprimerende dag van het jaar. En dan zitten we ook nog eens in lockdown. “Tijd voor taart” dachten ze bij Count Me In. Veel mensen ervaren eenzaamheid in deze lastige periode, zowel jong als oud wordt getroffen door deze lockdown en daar willen wij eenvoudig en coronaproof iets aan doen. Op zondag 17 januari willen we met zoveel mogelijk Amsterdammers (thuis) bakken en op 18 januari bezorgen de vrijwilligers al het lekkers bij zorglocaties, instellingen in hun eigen buurt.

Diner & Take Away *nieuw*

Door: Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Donderdag 21 januari Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus, Stephano’s aardappelgratin Dessert: snelle appeltaart Schrijf je nu in!