Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00

Jannie

Elke dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00 uur kun je in OASE terecht voor een lekker kopje koffie of thee.

Voor de bezige handen is er dan ook de breiclub. Wilt u samen breien of haken, zoekt u hulp of gezelschap hierbij, kom naar OASE. U neemt zelf wol, brei- of haaknaalden en patroon mee. We leren van elkaar leren en kunnen patronen uitwisselen.

OASE heeft een paar eenvoudige patronen, die niet moeilijk zijn om te maken. Op de dinsdagochtend houden we ook boekenruil. Hebt u een boek uitgelezen neem hem mee, om te ruilen voor een ander boek uit onze boekenkast. Er liggen ook tijdschriften voor de leestafel.

Spreek er over en deel uw enthousiasme met anderen.

U bent van harte welkom voor een praatje, om te lezen of te breien!

Voor meer informatie: info@oasestichting.nl of loop op dinsdagochtend even binnen.

Wij maken van uw tuin een OASE

πŸ€ Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? πŸ€ Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? πŸ€ WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Tuinhulpen gezocht

β€œWij maken van uw tuin een OASE!” Voor dit nieuwe project zijn wij op zoek naar: TUINHULPEN Iets voor u? Lees meer!

Diner & Take Away

Door: Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano

Donderdag 15 April MENU: 'Mulukhiyah', Libanese spinazie met basmati-rijst en kruiden geserveerd met geroosterd Arabisch brood, met/zonder kip Dessert: 'Meghli', kaneelpudding bestrooid met nootjes en rozijntjes Schrijf je nu in!