Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00

Jannie

Boekenruil Koffieochtend begint weer met Jannie op  een iets andere tijd.

Boeken, breien en koffie iedere dinsdag 10.00 – 12.00 uur. Neem een boek gratis mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!.

Wij hebben ook een breiclub op dinsdagochtend.

U neemt zelf wol, breipennen en patroon mee. Tevens brei advies, neem uw breiwerk ook mee!

Ieder is van harte welkom voor een praatje, om te lezen of te breien.

Voor koffie of thee graag een vrijwillige bijdrage.

U bent weer van harte welkom, maar nieuwe mensen moeten eerst even bellen:06-023463957.

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 1 maart Kom jij ook genieten van ons menu vol vergeten groenten?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 1 maart. Voor: Friesche ajuinsoep Hoofd: Beppe’s gehackt fleisbrea (gehaktbrood) of Beppe’s vega gehacktbrea, Truffelaardappelpuree en Vergeten groenten. Na: Watergruwel. Schrijf je alvast in!

Eetkookclub Kerst- en eindejaarsdiner

Door: Tineke & Ans

Helaas zitten de diners al vol. Feestdiners bij de Oase Kom jij ook genieten van één van onze twee feestdiners? We nodigen iedereen uit voor één van onze twee feestdiners dit jaar: 22-12: Kerstdiner 29-12: Eindejaarsdiner Schrijf je alvast in! En geniet van een 4-gangendiner!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!