Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00

Jannie

Boekenruil Koffieochtend begint weer met Jannie op  een iets andere tijd.

Boeken, breien en koffie iedere dinsdag 10.00 – 12.00 uur. Neem een boek gratis mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!.

Wij hebben ook een breiclub op dinsdagochtend.

U neemt zelf wol, breipennen en patroon mee. Tevens brei advies, neem uw breiwerk ook mee!

Ieder is van harte welkom voor een praatje, om te lezen of te breien.

Voor koffie of thee graag een vrijwillige bijdrage.

U bent weer van harte welkom, maar nieuwe mensen moeten eerst even bellen:06-023463957.

Workshop Kerststukjes maken

Door: Jannie en Ans

Zin om in de kerstsfeer te komen? Kom dan op 14 December naar de Workshop Kerststukjes maken! [lees meer!(https://oasestichting.nl/activiteit/workshop-kerststukjes-maken/)

Teken- en aquarelleerclub

Door: Simone

Wij starten op woensdag 20 oktober, van 9.30 - 12.30 uur. Iedereen is welkom; je hoeft geen ervaring te hebben. Neem zelf je teken- of verfspullen mee. Deelname gratis! Lees meer

Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer? Lees meer!

Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Door: kookteam

MENU 2 December Hoofdgerecht: Rijssie, hartige zilvervliesrijst (doch niet 'opgezouten') en ui met kurkuma en komijnzaad met black eye beans, aardappel, koolblad en gebakken aardappelen. Daarnaast serveren wij een warm slaatje van wortel en spinazie, die hier precies goed bij past. dessert: Witte maïspap met kaneel Schrijf je nu in!