Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00

Lenie

Boekenruil Koffieochtend heropent vanaf 15 Juni weer met Lenie         én op  een iets andere tijd.

Elke dinsdagochtend van 11:00 uur tot 12:30 uur kun je in OASE terecht voor een lekker kopje koffie of thee.

Mondkapje is verplicht.

Voor de bezige handen is er dan ook de breiclub. Wilt u samen breien of haken, zoekt u hulp of gezelschap hierbij, kom naar OASE. U neemt zelf wol, brei- of haaknaalden en patroon mee. We leren van elkaar leren en kunnen patronen uitwisselen.

OASE heeft een paar eenvoudige patronen, die niet moeilijk zijn om te maken. Op de dinsdagochtend houden we ook boekenruil. Hebt u een boek uitgelezen neem hem mee, om te ruilen voor een ander boek uit onze boekenkast. Er liggen ook tijdschriften voor de leestafel.

Spreek er over en deel uw enthousiasme met anderen.

U bent van harte welkom voor een praatje, om te lezen of te breien!

U bent weer van harte welkom, maar nieuwe mensen moeten eerst even bellen: 020-6251812.

Wij maken van uw tuin een OASE

🍀 Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? 🍀 Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? 🍀 WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Diner & Take Away

Door: Juanita, Paolo, Seif en Stephano

Donderdag 17 Juni MENU: Dikke witte noedels met diverse wokgroente, o. a. champignons en stukjes kip of vegetarische variant. Hierbij frisse groene salade Pink Lady Dessert: Roompudding met rumrozijnensaus* Schrijf je nu in!

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Lenie

Boekenruil- en koffieochtend begint weer 15 Juni Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend met Leni van 11.00 uur tot 12.30. Kom gezellig langs en vergeet je mondkapje niet!