Gezonde Lunch

13.00/14.00

Eliza

ELIZA’S GEZONDE LUNCH IN OASE!

De Gezonde Lunch is terug!

Eliza gaat dit verzorgen op de eerste maandag van de maand.

Gezellig samen lunchen en nog gezond ook?
Kom dan genieten van Eliza’s Gezonde Lunch!

Met nu de datum van 2 augustus! Aanmelden voor zondag 1 aug, 12 uur!

En we mogen weer binnen/buiten zitten!

Entree vanaf 12.15 uur

Maximaal 12 gasten, die op 1.50 m. afstand zitten.

De lunch kost € 4,- inclusief koffie en thee.

De lunch is vegetarisch. Als u aangeeft of u een bepaalde allergie heeft of een dieet volgt, dan kan daar rekening mee gehouden worden.

Let op! I. v. m. de planning en inkopen waarderen wij het enorm als u vóór zondag 4 juli 12 uur al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Aanmelding en betaling liefst via de website; kontante betaling is eventueel anders ook mogelijk. Bestellen via het winkelmandje: www.oasestichting.nl en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Het OASE-Team,
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 VC AMSTERDAM
www.oasestichting.nl

OASE 🍽️ BBQ

Door: Paolo, maria & keukenteam

OASE 🍽️ BBQ BBQ en gasten ontvangen; het kan weer! Deze zomer zullen wij 3 BBQ avonden houden; vrijdag 2 juli, donderdag 15 juli en donderdag 5 augustus! 6 Augustus hebben we een normale eetclub zonder BBQ Schrijf je alvast in!

Diner & Take Away

Door: kookteam

Donderdag 29 Juli MENU: Taco's, gevuld met rundergehakt, uien, noten en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. OF Vega taco's, gevuld met stukjes ui, knoflook, paprika, champignons, selderij, wortels en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. desert: Chocobiertaart met vanillesaus.* Schrijf je nu in!

Gezonde Lunch

Door: Eliza

De Gezonde Lunch is terug! Eliza gaat dit verzorgen op de eerste maandag van de maand. De volgende keer zal zijn maandag 2 augustus van 13.00 – 14.00 uur. De lunch kost € 4,- inclusief koffie en thee. Schijf je nu alvast in!

De Muziek salon

Door: Ishani

Er komt weer een Muziek Salon! Nu één maal per maand. De eerste keer is dinsdag 27 juli van 12.30 – 14.30 uur. We delen onze herinneringen. Maximaal 12 gasten. Deelname € 1, inclusief koffie en thee. Verpakte versnaperingen verkrijgbaar.

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Jannie en/of Lenie

Boekenruil- en koffieochtend Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend van 11.00 uur tot 12.30. Neem een boek mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!