Stephano’s & Tenzin’s Gezonde vegetarische Lunch

Eerste maandag van de maand om 13.00/14.00

Stephano & Tenzin

Vanwege oplopende Coronacijfers en bijbehorende RIVM maatregelen gaat De Gezonde Lunch op 6 december helaas niet door.

Gezellig samen lunchen en nog gezond ook?
Kom dan genieten van Stephano’s & Tenzin’s Gezonde Lunch!

Entree vanaf 12.45 uur

De lunch kost € 4,- inclusief koffie en thee.

De lunch is vegetarisch. Als u aangeeft of u een bepaalde allergie heeft of een dieet volgt, dan kan daar rekening mee gehouden worden.

Let op! I. v. m. de planning en inkopen waarderen wij het enorm als u vóór zondag 12 uur al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Aanmelding en betaling liefst via de website; kontante betaling is eventueel anders ook mogelijk. Bestellen via het winkelmandje: www.oasestichting.nl en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Het OASE-Team,
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 VC AMSTERDAM
www.oasestichting.nl

Workshop Kerststukjes maken

Door: Jannie en Ans

Zin om in de kerstsfeer te komen? Kom dan op 14 December naar de Workshop Kerststukjes maken! [lees meer!(https://oasestichting.nl/activiteit/workshop-kerststukjes-maken/)

Teken- en aquarelleerclub

Door: Simone

Wij starten op woensdag 20 oktober, van 9.30 - 12.30 uur. Iedereen is welkom; je hoeft geen ervaring te hebben. Neem zelf je teken- of verfspullen mee. Deelname gratis! Lees meer

Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer? Lees meer!

Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Door: kookteam

MENU 2 December Hoofdgerecht: Rijssie, hartige zilvervliesrijst (doch niet 'opgezouten') en ui met kurkuma en komijnzaad met black eye beans, aardappel, koolblad en gebakken aardappelen. Daarnaast serveren wij een warm slaatje van wortel en spinazie, die hier precies goed bij past. dessert: Witte maïspap met kaneel Schrijf je nu in!