GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Donderdag 15 juni

Goedenavond beste Buurthuiskamergasten,

In OASE gaat men binnenkort dichten
en eerst kan men voor het diner zwichten.
Iedereen is hartelijk welkom;
meldt u zich aan voor een kleine som!
Mooie gedichten horen, dat zal een ieder bekoren.

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Donderdagavond 15 juni 2023

VEGETARISCH MENU

Voorgerecht ‘ABC’, A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten
Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter
Dessert Citroen cheesecake in een glaasje
Entree: 17.45 uur; aanvang diner: 18.00 uur.

In Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281 te Amsterdam, komen 10 Dichters samen (sommige hebben dichtenbundels uitgegeven) die ieder 5 minuten hun gedichten voordragen, terwijl het muisstil is. Eerst gaan we lekker samen eten en kletsen, genietende van een 3-gangen diner.

Deelnemers prijs: €6,50 voor deze avond.
Aanmelding: via deze link én een app-/mailberichtje aan Sylvia 06-37320227, info@oasestichting.nl

Aanmelding graag vóór dinsdag 13 juni 2023.

Door: Tineke & Lenie & Ans

ZomerBBQ (2 augustus is al vol) Hij is er weer, de zomerBBQ van de Oase. We nodigen iedereen uit voor de BBQ op vrijdag 5 julil of 2 augustus. Geef je op op één BBQ! Vlees: Kipsate spiesjes, hamburger en cevapcici Vega: Gegrilde paprika gevuld met houmous, knoflookchampignons , vega hamburger. Voor iedereen: Gegrilde bospeen, courgette en rode ui Salades: Taboulé en een frisse gemengde salade. Erbij: Diverse sausjes en Turks brood met kruidenboter en houmous Toe: Verrassing! Schrijf je alvast in!

De Sjoelclub

Door: Ton

Nieuw bij de OASE: De Sjoelclub! Iedere tweede vrijdag van de maand van 10:30-13:30. Aanmelden hoeft niet, je kunt gewoon binnenlopen! Kosten: 2,- (inclusief koffie en thee)