Eet- kookclub

1e Vrijdag

Mehmet, Musab, Paolo, Mieke en Tineke

Vrijdagavond : Eetkookclub Oase, elke éérste vrijdag van de maand. Koken uit alle windstreken. Welkom allemaal! U kunt zich inschrijven via de website.

Vrijdagavond 2 April:

Mehmet, Musab, Paolo, Mieke en gastvrouw Tineke gaan weer een Turks 3-gangen menu koken voor onze Eetkookclubavond. Eet Goede Vrijdag 2 april extra feestelijk en bestel dit diner!

EetKookClub Oase-3-gangen-afhaal-diner:

voorgerecht:  linzensoep

hoofdgerecht: piyaz (salade van witte bonen, tomaat, ui, verse tuinkruiden en gekookt ei) met bulgur

dessert: baklava

Jawel, echt waar: € 6,- voor dit 3-gangen afhaaldiner!

Graag aanmelden vóór donderdag 1 April 22.00 uur, door te bestellen (in de winkelmand) via onze website OF app: Sylvia: 06-37320227 / viavissy@gmail-com

NB: let op vanwege de Corona-crisis beperkt plaats en andere tijden*!

Sorry, deur niet eerder open vanwege voorbereiding.

Afhalen om tussen 18:00 en 18.30. Uw ontvangt nog een tijdblok!

U kunt zich alvast aanmelden. Laat u even weten of u vegetarisch wilt eten?

Betaling; € 6,- (3-gangendiner) liefst via het winkelmandje op onze website of anders contant gepast betalen ter plaatse aan Tineke.

Er worden ook bij OASE de RIVM-maatregelen & hygiënisch Protocol opgevolgd.

Er kunnen op veilige 1,5 meter afstand (precies afgemeten) 12 gasten aan tafels in OASE zitten. Daarom zijn er 2 zittingen. Mocht men zich aangemeld hebben en deze zitting is vol, dan nemen wij van te voren contact met u op of u in de andere zitting wilt komen eten.

Wij maken van uw tuin een OASE

🍀 Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? 🍀 Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? 🍀 WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Diner & Take Away

Door: Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano

Donderdag 15 April MENU: 'Mulukhiyah', Libanese spinazie met basmati-rijst en kruiden geserveerd met geroosterd Arabisch brood, met/zonder kip Dessert: 'Meghli', kaneelpudding bestrooid met nootjes en rozijntjes Schrijf je nu in!