Eet- kookclub

1e Vrijdag

Gea, Ayse, Peter en Tineke

Vrijdagavond : Eetkookclub Oase, elke éérste vrijdag van de maand. Koken uit alle windstreken. Welkom allemaal! U kunt zich inschrijven via de website.

Vrijdagavond 8 januari:

Gea, Ayse, Peter en Tineke (kassier/uitgifte)

EetKookClub Oase-3-gangen-afhaal-diner, vrijdag 8 januari:

Olijven met feta
Lasagna

Voorgerecht: Olijven met feta op een stick
Hoofdgerecht: Lasagne met vegetarisch gehakt
Dessert: een punt citroenkwarktaart

Kwarktaart

Jawel, echt waar: € 6,- voor dit 3-gangen afhaaldiner!

Graag aanmelden vóór vrijdag 8 januari 13.00 uur, door te bestellen (in de winkelmand) via onze website: www.oasestichting.nl  app: Sylvia: 06-37320227  viavissy@gmail-com

NB: let op vanwege de Corona-crisis beperkt plaats en andere tijden*!

Sorry, deur niet eerder open vanwege voorbereiding.

Afhalen om 18:00

U kunt zich alvast aanmelden. Laat u even weten of u vegetarisch wilt eten?

Betaling; € 6,- (3-gangendiner) contant betalen ter plaatse aan Tineke.

Er worden ook bij OASE de RIVM-maatregelen & hygiënisch Protocol opgevolgd.

Er kunnen op veilige 1,5 meter afstand (precies afgemeten) 12 gasten aan tafels in OASE zitten. Daarom zijn er 2 zittingen. Mocht men zich aangemeld hebben en deze zitting is vol, dan nemen wij van te voren contact met u op of u in de andere zitting wilt komen eten.

Heel Amsterdam bakt

Blue Monday komt eraan. Deze dag staat bekend als de meeste deprimerende dag van het jaar. En dan zitten we ook nog eens in lockdown. “Tijd voor taart” dachten ze bij Count Me In. Veel mensen ervaren eenzaamheid in deze lastige periode, zowel jong als oud wordt getroffen door deze lockdown en daar willen wij eenvoudig en coronaproof iets aan doen. Op zondag 17 januari willen we met zoveel mogelijk Amsterdammers (thuis) bakken en op 18 januari bezorgen de vrijwilligers al het lekkers bij zorglocaties, instellingen in hun eigen buurt.

Diner & Take Away *nieuw*

Door: Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Donderdag 21 januari Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus, Stephano’s aardappelgratin Dessert: snelle appeltaart Schrijf je nu in!