Eerste vrijdag van de maand

Tineke & Lenie & Ans

VOL
Goedendag OASE – gasten,

De narcissen bloeien, vogels fluiten weer en de zon laat zich vaker zien: Het is lente!
Chef Peter heeft een heerlijk voorjaarsmenu samengesteld voor vrijdag 5 april in de OASE.

MENU vrijdag 5 april 2024

Vooraf: Aspergesoep met peterselieschuim.

Hoofdgerecht: Pasteitje met kip-champignonragout (of vega kip), zilvervliesrijst, gemengde groenten.

Toe: Rabarbercrumble met huisgemaakt kaneelijs.

Het eetkookteam bestaat uit Peter, Tenzin, Stephano, Gea, Tineke en Ans.

U kunt zich aanmelden* (klik hier!) door betaling van 6 euro vóór donderdag 9.00 uur ‘s ochtends, én door te mailen naar eetkookclub@oasestichting.nl of app naar Ans (06-25115856). Eventueel is contante betaling ook mogelijk.

Om 18.00 uur wordt het eten opgediend. Vanaf 17:45 bent u van harte welkom

Wij verwelkomen u graag op onze Eetclub.

*Vergeet uw keuze niet aan te geven, met vlees of vegetarisch.

EetKookClub Oase
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 SB Amsterdam

PS We willen zo veel mogelijk milieuvriendelijk zijn bij OASE; wij gebruiken zo min mogelijk plastic.

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 5 april Kom jij ook genieten van ons lentemenu?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 5 april. Voor: Aspergesoep met peterselieschuim. Hoofd: Pasteitje met kip-champignonragout (of vega kip), zilvervliesrijst, gemengde groenten. Na: Rabarbercrumble met huisgemaakt kaneelijs. Schrijf je alvast in!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!