Diner & Take Away

Donderdag Take-away 18:00

kookteam

Beste OASE fans,

Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas (tot nader bericht) geen gasten ontvangen.
Wij verzorgen daarom wekelijks een 2-gangen Diner, om af te halen, voor bij u thuis!
Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail); dan staat omstreeks 18.00 uur uw eten voor u klaar!
NB U ontvangt nog een individuele exacte afhaaltijd van ons (om rijen te voorkomen).

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan. Neem een stevige tas mee voor de afhaalbox.

Voor bestellen klik hier:
Inschrijven
U kunt eventueel ook contant (gepast) betalen, maar liever via de website. Een fooitje voor het Team is van harte welkom!

Bestel door betaling via onze website (in het winkelmandje) vóór 11.00 uur donderdagochtend en/of per mail/app bij Sylvia: viavissy@gmail.com
tel. 06-37320227

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!

Hartelijk welkom iedereen, bij OASE aan de deur; ook op 29 Juli weer een 2 gangen-diner voor bij u thuis!

Deze zomer zullen wij 3 BBQ avonden houden; donderdag 15 juli en donderdag 5 augustus!

Taco’s, gevuld met rundergehakt, uien, noten en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole.
*OF
Vega taco’s, gevuld met stukjes ui, knoflook, paprika, champignons, selderij, wortels en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole.

dessert: Chocobiertaart met vanillesaus

Heeft u zin om dit delicieuse 2-gangen diner af te halen komende donderdag?

Let op! I. v. m. de planning en inkopen waarderen wij het enorm als u vóór donderdag 12 uur al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!

Een fooitje voor het KookTeam is uiteraard altijd welkom!

Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

Met culinaire groet en bon appétit,

Het OASE-Team

Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

PS We willen zoveel mogelijk milieuvriendelijk zijn bij OASE; wij gebruiken zo min mogelijk plastic.
Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen plastic bakjes hergebruiken.

OASE 🍽️ BBQ

Door: Paolo, maria & keukenteam

OASE 🍽️ BBQ BBQ en gasten ontvangen; het kan weer! Deze zomer zullen wij 3 BBQ avonden houden; vrijdag 2 juli, donderdag 15 juli en donderdag 5 augustus! 6 Augustus hebben we een normale eetclub zonder BBQ Schrijf je alvast in!

Diner & Take Away

Door: kookteam

Donderdag 29 Juli MENU: Taco's, gevuld met rundergehakt, uien, noten en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. OF Vega taco's, gevuld met stukjes ui, knoflook, paprika, champignons, selderij, wortels en kruiden. Erover heen gestrooid sla, tomaat, cheddarkaas en guacamole. desert: Chocobiertaart met vanillesaus.* Schrijf je nu in!

Gezonde Lunch

Door: Eliza

De Gezonde Lunch is terug! Eliza gaat dit verzorgen op de eerste maandag van de maand. De volgende keer zal zijn maandag 2 augustus van 13.00 – 14.00 uur. De lunch kost € 4,- inclusief koffie en thee. Schijf je nu alvast in!

De Muziek salon

Door: Ishani

Er komt weer een Muziek Salon! Nu één maal per maand. De eerste keer is dinsdag 27 juli van 12.30 – 14.30 uur. We delen onze herinneringen. Maximaal 12 gasten. Deelname € 1, inclusief koffie en thee. Verpakte versnaperingen verkrijgbaar.

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Jannie en/of Lenie

Boekenruil- en koffieochtend Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend van 11.00 uur tot 12.30. Neem een boek mee en ontvang ook nog een kopje koffie en thee en praat gezellig mee!