Diner & Take Away

Donderdag Take-away 18:00

Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano

Beste OASE fans,

Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas (tot nader bericht) geen gasten ontvangen.
Wij verzorgen daarom wekelijks een 2-gangen Diner, om af te halen, voor bij u thuis!
Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail); dan staat omstreeks 18.00 uur uw eten voor u klaar!
NB U ontvangt nog een individuele exacte afhaaltijd van ons (om rijen te voorkomen).

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan. Neem een stevige tas mee voor de afhaalbox.

Voor bestellen klik hier:
Inschrijven
U kunt eventueel ook contant (gepast) betalen, maar liever via de website. Een fooitje voor het Team is van harte welkom!

Bestel door betaling via onze website (in het winkelmandje) vóór 11.00 uur donderdagochtend en/of per mail/app bij Sylvia: viavissy@gmail.com
tel. 06-37320227

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!

Hartelijk welkom iedereen, bij OASE aan de deur; ook op 15 April weer een 2 gangen-diner voor bij u thuis!

‘Mulukhiyah’, Libanese spinazie met basmati-rijst en kruiden geserveerd
met geroosterd Arabisch brood,
met/zonder kip

We gaan een delicieus Libanees diner eten donderdag: ‘Mulukhiyah’, het favoriete gerecht van Paolo, naar recept van zijn moeder. Dit is een soort spinazie met knoflook, koriander en andere kruiden klaargemaakt, daarbij kip met kaneel op een bed van basmati-rijst en twee soorten uien, aangemaakt met azijn en één met citroensap, geserveerd met geroosterd Arabisch brood.

Dessert: ‘Meghli’, kaneelpudding bestrooid met nootjes en rozijntjes

Het dessert is ‘Meghli’, kaneelpudding. Dit Libanese dessert wordt genuttigd tijdens speciale gelegenheden maar is ook heel lekker om te eten zonder reden!

Heeft u zin om dit heerlijke 2-gangen diner af te halen komende donderdag?

Maak uw keuze: Geeft u nog even aan of u met of zonder vlees wilt eten?

Bij Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat maken Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano dit mogelijk voor u.

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!

Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

I. v. m. de planning waarderen wij het enorm als u vóór donderdag al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Met culinaire groet en bon appétit,

Het OASE-Team

Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Wij maken van uw tuin een OASE

🍀 Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? 🍀 Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? 🍀 WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Diner & Take Away

Door: Ann, Ayse, Moony, Paolo en Stephano

Donderdag 15 April MENU: 'Mulukhiyah', Libanese spinazie met basmati-rijst en kruiden geserveerd met geroosterd Arabisch brood, met/zonder kip Dessert: 'Meghli', kaneelpudding bestrooid met nootjes en rozijntjes Schrijf je nu in!