Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Donderdag Take-away 18:00

kookteam

Beste OASE fans,

Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas (tot nader bericht) geen gasten ontvangen.
Wij verzorgen daarom wekelijks een 2-gangen Diner, om af te halen, voor bij u thuis!
Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail); dan staat omstreeks 18.00 uur uw eten voor u klaar!
NB U ontvangt nog een individuele exacte afhaaltijd van ons (om rijen te voorkomen).

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan. Neem een stevige tas mee voor de afhaalbox.

Voor bestellen klik hier:
Inschrijven
U kunt eventueel ook contant (gepast) betalen, maar liever via de website. Een fooitje voor het Team is van harte welkom!

Bestel door betaling via onze website (in het winkelmandje) vóór 11.00 uur donderdagochtend en/of per mail/app bij Sylvia: viavissy@gmail.com
tel. 06-37320227

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!

Goedenavond beste OASE-gasten,

Deze Delicieuse Donderdag maakt het KOOKCOOKINGTEAM een bijzondere en kleurrijke stamppot van rode kool en Chinese kool. Een appel erbij gebakken en tevens gaat het Team saucijzen- en kaasbroodjes zelf maken. Het dessert bestaat uit een hele speciale worteltaart.
Et voila: uw Take-Away Diner!

MENU 20 Januari 2022 :

Hoofdgerecht : Stamppot van rode en Chinese kool en gebakken appel, saucijzenbroodje of voor vega kaasbroodje*

*Geeft u nog wel even aan, of u gaat voor het saucijzenbroodje of kaasbroodje?

Dessert : Amish worteltaart met ananas

Heeft u zin om dit delicieuse 2-gangen diner af te halen komende donderdag?

Dat kan bij Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat 281!

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!
Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

I. v. m. de planning waarderen wij het enorm als u vóór woensdagochtend 9.00 uur het kunt bestellen en doorgeven!

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Met culinaire groet & nyan switi! 🍽️

Het OASE-Team,
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 VC AMSTERDAM
www.oasestichting.nl

PS We willen zoveel mogelijk milieuvriendelijk zijn bij OASE; wij gebruiken zo min mogelijk plastic.
Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen plastic bakjes hergebruiken.

Bedankt Lenie!

Op 1 november ben ik afgetreden als voorzitter en bestuurslid van Stichting De OASE. Vanwege mijn afscheid is mij een leuke surpriseparty bezorgd. Ik heb fijne cadeaus en veel lieve wensen gekregen. Langs deze weg wil ik graag iedereen bedanken die hier op een of andere wijze een bijdrage aan heeft geleverd! Het was onvergetelijk! Dank jullie wel! Lenie Nissink

Update

Door: OASE