Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Donderdag Take-away 18:00

kookteam

Beste OASE fans,

Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas (tot nader bericht) geen gasten ontvangen.
Wij verzorgen daarom wekelijks een 2-gangen Diner, om af te halen, voor bij u thuis!
Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail); dan staat omstreeks 18.00 uur uw eten voor u klaar!
NB U ontvangt nog een individuele exacte afhaaltijd van ons (om rijen te voorkomen).

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan. Neem een stevige tas mee voor de afhaalbox.

Voor bestellen klik hier:
Inschrijven
U kunt eventueel ook contant (gepast) betalen, maar liever via de website. Een fooitje voor het Team is van harte welkom!

Bestel door betaling via onze website (in het winkelmandje) vóór 11.00 uur donderdagochtend en/of per mail/app bij Sylvia: viavissy@gmail.com
tel. 06-37320227

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!

Goedenavond beste OASE-gasten,

Donderdag gaat ons KookCookingTeam in deze koude dagen ons verwarmen met Soul Food, de traditionele keuken van Afro-Amerikanen, zoals bijvb. Bob Marley! Soul Food Nourriture de l’ame’ staat voor: ‘het voeden van de ziel’. Waar eten mensen verbindt, neemt Soul Food hun gasten mee op een culinaire reis.
Hierin staan groentes centraal en vervullen die een hoofdrol. Kruiden en specerijen zorgen voor ware smaakexplosies.
Op deze manier kunnen wij het belangrijkste streven van OASE naleven, ‘verbinden’ in deze tijd waarin we gevraagd worden afstand van elkaar te moeten nemen.

MENU 2 December:

hoofdgerecht:

Rijssie, hartige zilvervliesrijst (doch niet ‘opgezouten’) en ui met kurkuma en komijnzaad

dessert: Witte maïspap met kaneel

Met het dessert gaan we terug naar de tijd van vroeger; toen was maïspap heel gewoon. Nu eten we dit heerlijk nagerecht toe ‘witte maïspap’ met kaneel.

Heeft u zin om dit delicieuse 2-gangen diner af te halen komende donderdag?

Dat kan bij Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat 281!

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!
Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

I. v. m. de planning waarderen wij het enorm als u vóór woensdagavond 22 uur al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Met culinaire groet & nyan switi! 🍽️

Het OASE-Team,
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 VC AMSTERDAM
www.oasestichting.nl

PS We willen zoveel mogelijk milieuvriendelijk zijn bij OASE; wij gebruiken zo min mogelijk plastic.
Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen plastic bakjes hergebruiken.

Workshop Kerststukjes maken

Door: Jannie en Ans

Zin om in de kerstsfeer te komen? Kom dan op 14 December naar de Workshop Kerststukjes maken! [lees meer!(https://oasestichting.nl/activiteit/workshop-kerststukjes-maken/)

Teken- en aquarelleerclub

Door: Simone

Wij starten op woensdag 20 oktober, van 9.30 - 12.30 uur. Iedereen is welkom; je hoeft geen ervaring te hebben. Neem zelf je teken- of verfspullen mee. Deelname gratis! Lees meer

Coördinator vrijwilligers

Stichting de OASE aan de Vrolikstraat 281 is een kleine buurtkamer die volledig door vrijwilligers wordt beheerd. Buurtbewoners kunnen er terecht voor gezelligheid, samen eten, en allerlei andere activiteiten. Wil jij je steentje bijdragen aan deze gezellige buurtkamer? Lees meer!

Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Door: kookteam

MENU 2 December Hoofdgerecht: Rijssie, hartige zilvervliesrijst (doch niet 'opgezouten') en ui met kurkuma en komijnzaad met black eye beans, aardappel, koolblad en gebakken aardappelen. Daarnaast serveren wij een warm slaatje van wortel en spinazie, die hier precies goed bij past. dessert: Witte maïspap met kaneel Schrijf je nu in!