Delicieuse Donderdag TAKE-AWAY OASE!

Donderdag Take-away 18:00

kookteam

Goedenavond beste OASE-gasten,

Deze Delicieuse Donderdag is er een lichte zomerse wrap op het menu! Er zal in onze Buurthuiskamer een heerlijke wrap bereid worden met paprika en rundergehakt of kastanjechampignons.
Het nagerecht is een verrukkelijke klassieker die iedereen lekker vind.
Maak het u makkelijk, verwen uzelf en bestel ons Zomer Take-Away Diner. 😉

MENU 28 augustus 2022 :

Hoofdgerecht : Delicieuse OASE wraps gevuld met rundergehakt/kastanjechampignons* (*=vegetarisch) en paprika en zure room, met paprika groente sla

Dessert : Homemade Cheesecake

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!
Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

I. v. m. de planning waarderen wij het enorm als u vóór woensdagochtend 9.00 uur het kunt bestellen en doorgeven!

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

.. en vanaf nu gebruiken wij milieuvriendelijk verpakkingsmateriaal, karton/bagasse/bamboe voor de TakeAway! 🦋

Met culinaire groet & nyan switi! 🍽️

Het OASE-Team,
Buurthuiskamer OASE
Vrolikstraat 281
1091 VC AMSTERDAM
www.oasestichting.nl

PS We willen zoveel mogelijk milieuvriendelijk zijn bij OASE; wij gebruiken zo min mogelijk plastic.
Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen plastic bakjes hergebruiken.

Door: Elien, Gea, Stephano, Ton, Tineke en Lenie

5 augustus 2022 Kookteam bestaande uit Elien, Gea, Stephano, Ton, Tineke en Lenie heeft in dit Pride Festival weekend een toepasselijk menu voor u! Voorgerecht : 🏳️‍🌈 Veelkleurige wrap Hoofdgerecht : 🏳️‍🌈Fleurige, veelkleurige groentepaella, met venkel, sperziebonen, paprika, artisjokken, olijven en tomaatjes Dessert : 🏳️‍🌈 Vrolijke fruitsalade met alle kleuren van de regenboog Schrijf je alvast in!