Diner & Take Away

Donderdag Take-away 18:00

Juanita, Paolo, Seif en Stephano

Beste OASE fans,

Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas (tot nader bericht) geen gasten ontvangen.
Wij verzorgen daarom wekelijks een 2-gangen Diner, om af te halen, voor bij u thuis!
Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail); dan staat omstreeks 18.00 uur uw eten voor u klaar!
NB U ontvangt nog een individuele exacte afhaaltijd van ons (om rijen te voorkomen).

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan. Neem een stevige tas mee voor de afhaalbox.

Voor bestellen klik hier:
Inschrijven
U kunt eventueel ook contant (gepast) betalen, maar liever via de website. Een fooitje voor het Team is van harte welkom!

Bestel door betaling via onze website (in het winkelmandje) vóór 11.00 uur donderdagochtend en/of per mail/app bij Sylvia: viavissy@gmail.com
tel. 06-37320227

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!

Hartelijk welkom iedereen, bij OASE aan de deur; ook op 17 Juni weer een 2 gangen-diner voor bij u thuis!

Dikke witte noedels met diverse wokgroente, o. a. champignons en stukjes kip of vegetarische variant*. Hierbij frisse groene salade Pink Lady

DESSERT: Roompudding met rumrozijnensaus

Heeft u zin om dit heerlijke 2-gangen diner af te halen komende donderdag?

Maak uw keuze: Geeft u nog even aan of u met of zonder vlees wilt eten?

Bij Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat maken Juanita, Paolo, Seif en Stephano dit mogelijk voor u.

Voor slechts € 5,- (2-gangen) kunt u dit bestellen!

Afhaaltijd: tussen 18.00 – 18.30 uur.

I. v. m. de planning waarderen wij het enorm als u vóór donderdag al kunt doorgeven of u wilt bestellen!

Met culinaire groet en bon appétit,

Het OASE-Team

Buurthuiskamer OASE, Vrolikstraat 281, 1091 VC Amsterdam

Bestellen via het winkelmandje (Inschrijven) en/of app/mail Sylvia, tel. 06-37320227 / viavissy@gmail.com

Wij maken van uw tuin een OASE

🍀 Is uw tuin aan een opknapbeurt toe? 🍀 Kan uw balkon wel wat groen gebruiken? 🍀 WiIt U uw geveltuintje wat meer kleur geven? Tuinhulpen van buurthuiskamer OASE helpen u graag. Samen maakt u een plan. Onze vrijwillige tuinhulpen adviseren en helpen u met de realisatie ervan zodat u meer kunt genieten van uw groen. LEES MEER

Diner & Take Away

Door: Juanita, Paolo, Seif en Stephano

Donderdag 17 Juni MENU: Dikke witte noedels met diverse wokgroente, o. a. champignons en stukjes kip of vegetarische variant. Hierbij frisse groene salade Pink Lady Dessert: Roompudding met rumrozijnensaus* Schrijf je nu in!

Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Door: Lenie

Boekenruil- en koffieochtend begint weer 15 Juni Iedere dinsdagochtend Boekenruil- koffie- en breiochtend met Leni van 11.00 uur tot 12.30. Kom gezellig langs en vergeet je mondkapje niet!