Diner & Take Away *nieuw*

Donderdag Take-away 18:00

Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Beste OASE fans,
Zoals u weet volgen wij de RIVM-maatregelen bij de Horeca. In OASE kunnen wij helaas met ingang van heden geen gasten ontvangen voor een maand.   Als u via de website wilt bestellen en betalen (of per mail) dan staat om 6pm uw eten klaar voor u!

Wij kunnen u helaas niet binnen laten, (ook niet voor een toiletbezoek), het spijt ons.
Houd u buiten ook 1,5 m afstand aan.   Neem een tas mee voor de afhaalbox.

U kunt eventueel ook contant gepast betalen, liever via de website. Een fooitje is van harte welkom! Bestel vóór 13.00 uur per mail bij Sylvia: viavissy@gmail.com

Met vriendelijke dank en eet smakelijk!
Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus

Inschrijven

*Hartelijk welkom iedereen, bij OASE aan de deur; ook op 21 januari weer een 2 gangen-diner voor bij u thuis!
OASE Delicieuse Donderdag Diner donderdag 21 januari:

Wij; Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman verzorgen weer een heerlijk diner-Take-Away voor u; tussen 18.00 en 18.30 uur kunt u het ophalen (u ontvangt nog een exacte afhaaltijd om rijen te vermijden).

Stephano’s aardappelgratin

Dessert: snelle appeltaart

Snelle appeltaart

€ 5,- voor dit  2-gangen dinertje!

U komt aan de deur tussen 18.00 en 18.30 uur bij onze Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat 281.

Welkom!

€ 5,- voor dit 2-gangen diner!

Graag aanmelden vóór donderdag 21 januari 2021, 11.00 uur door te bestellen (in de winkelmand) via onze website*: www.oasestichting.nl
of en/app Sylvia: 06-37320227 of mail: viavissy@gmail.com

* eventueel kan er ook gepast (!) contant betaald worden ter plaatse

Lekker genieten!

Heel Amsterdam bakt

Blue Monday komt eraan. Deze dag staat bekend als de meeste deprimerende dag van het jaar. En dan zitten we ook nog eens in lockdown. “Tijd voor taart” dachten ze bij Count Me In. Veel mensen ervaren eenzaamheid in deze lastige periode, zowel jong als oud wordt getroffen door deze lockdown en daar willen wij eenvoudig en coronaproof iets aan doen. Op zondag 17 januari willen we met zoveel mogelijk Amsterdammers (thuis) bakken en op 18 januari bezorgen de vrijwilligers al het lekkers bij zorglocaties, instellingen in hun eigen buurt.

Diner & Take Away *nieuw*

Door: Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Donderdag 21 januari Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus, Stephano’s aardappelgratin Dessert: snelle appeltaart Schrijf je nu in!