De Grote Amsterdam Quiz

19:30

Hartelijk welkom bij Buurthuiskamer OASE op de Vrolikstraat 281 bij De Grote Amsterdam Quiz, die dit jaar voor de tweede keer gehouden zal worden op vrijdagavond 13 oktober om 19.30 uur.

Entree om 19.15 uur en start van de Quiz om 19.30 uur.

Aanmelden kan tot en met 10 oktober bij Sylvia, per app: 06-37320227 of per mail: info@oasestichting.nl

Meer informatie: https://www.amsterdam.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/grote-amsterdam-quiz/

Je kan je per Team van 4 personen aanmelden of individueel en ter plekke een team vormen. Deelname is gratis!
Wie speelt er mee en gaat voor de eeuwige roem met zijn/haar Amsterdam kennis?

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 1 maart Kom jij ook genieten van ons menu vol vergeten groenten?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 1 maart. Voor: Friesche ajuinsoep Hoofd: Beppe’s gehackt fleisbrea (gehaktbrood) of Beppe’s vega gehacktbrea, Truffelaardappelpuree en Vergeten groenten. Na: Watergruwel. Schrijf je alvast in!

Eetkookclub Kerst- en eindejaarsdiner

Door: Tineke & Ans

Helaas zitten de diners al vol. Feestdiners bij de Oase Kom jij ook genieten van één van onze twee feestdiners? We nodigen iedereen uit voor één van onze twee feestdiners dit jaar: 22-12: Kerstdiner 29-12: Eindejaarsdiner Schrijf je alvast in! En geniet van een 4-gangendiner!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!