Dagbesteding voor ouderen

Woensdagmiddag 13:00-16:30

Naziha

Dagbesteding voor ouderen met verschillende culturele achtergronden

Bent u ouder dan 55+ en wilt u wekelijks:

• Andere bewoners ontmoeten;

• Samen activiteiten doen;

• Uw buurt beter leren kennen;

• Wandelen en bewegen;

• Samen thee/koffie drinken

Kom langs bij onze dagbesteding:

Wanneer : Elke woensdagmiddag

Hoe laat : 13:00- 17:00

Waar : Buurthuiskamer OASE

Vrolikstraat 281

Door: Tineke & Lenie & Ans

VOL Eetkookclub vrijdag 1 maart Kom jij ook genieten van ons menu vol vergeten groenten?! We nodigen iedereen uit voor ons speciale menu op 1 maart. Voor: Friesche ajuinsoep Hoofd: Beppe’s gehackt fleisbrea (gehaktbrood) of Beppe’s vega gehacktbrea, Truffelaardappelpuree en Vergeten groenten. Na: Watergruwel. Schrijf je alvast in!

Eetkookclub Kerst- en eindejaarsdiner

Door: Tineke & Ans

Helaas zitten de diners al vol. Feestdiners bij de Oase Kom jij ook genieten van één van onze twee feestdiners? We nodigen iedereen uit voor één van onze twee feestdiners dit jaar: 22-12: Kerstdiner 29-12: Eindejaarsdiner Schrijf je alvast in! En geniet van een 4-gangendiner!

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE!

Door:

GEDINEERD & GEDICHTEN in OASE Donderdag 15 juni 2023 Eerst genieten van een heerlijk 3-gangen diner, daarna van voorgedragen gedichten door 10 dichters. Voorgerecht 'ABC', A msterdamse zilveruitjes, B ieten C arpaccio met dille en gebrande pijnboompitten Hoofdgerecht Lasagne van aubergine met kerstomaten en ricotta, gerookte mozzarella getopt met fijngehakte cashewnoten, vergezeld van een frisse salade en stokbrood met homemade verse kruidenroomboter Dessert Citroen cheesecake in een glaasje Klik hier voor meer informatie!