BIJOASE, de maandelijkse film

3e Donderdag 18.45

Sylvia

Iedere derde donderdag van de maand organiseert OASE een filmavond met een heerlijke maaltijd. Wij kijken samen naar een bijzondere film en genieten ondertussen van een eenvoudige, heerlijke maaltijd.

Volgende keer is donderdag 26 maart.

Dan is de film “The Kontiki man”, van Thor Heyerdahl. Aan de oever van de Tigris  bouwde Heyerdahl een gigantisch rieten schip om de Indische oceaan naar beide kanten af te speuren. Op zoek naar mogelijke verbanden of misschien zelfs wel een gemeenschappelijke bron voor drie culturen. De Nijl, Tigris en Indus geloofde Heyerdahl naar aanleiding van zijn onderzoek waren voortgekomen uit één bron.  Een beschaving die al heel lang geleden onder de zeebodem was verdwenen. Duur film 2 x 52 minuten.

Iedereen welkom om 18.45 uur, opdienen maaltijd 19.15 uur. Menu: Lahmajoen, d.w.z.  Turkse pizza, daarbij tzatziki (een frisse komkommeryoghurtsalade) en Griekse salade (tomaten, komkommer, feta en olijven).  Aanmelden / afmelden voor donderdag 26 maart 17.00 uur. Bel/app 06-37320227.

Film entree € 2,-, maaltijd € 5,-.

OASE sluit tot en met 6 april

16 maart 2020

Beste vrienden van OASE,

In navolging van de oproep van het RIVM aan o.a. de horeca gaat OASE haar activiteiten voorlopig tot en met 6 april opschorten.Ook Eetkookclub Oase van 3 april vervalt. Wij zijn dus dicht! Het is jammer maar het is niet anders.Per mail zijn wij natuurlijk wel bereikbaar.Voor nu, blijf allen gezond en maak er ondanks alles een gezellige en relaxte tijd van, daar waar mogelijk!En we hopen allemaal op betere tijden!

Met vriendelijke groet,
het OASE-team