Boekenruil, koffie-ochtend en breiclub

Dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00

Jannie

Elke dinsdagochtend van 10:00 uur tot 12:00 uur kun je in OASE terecht voor een lekker kopje koffie of thee.

Voor de bezige handen is er dan ook de breiclub. Wilt u samen breien of haken, zoekt u hulp of gezelschap hierbij, kom naar OASE. U neemt zelf wol, brei- of haaknaalden en patroon mee. We leren van elkaar leren en kunnen patronen uitwisselen.

OASE heeft een paar eenvoudige patronen, die niet moeilijk zijn om te maken. Op de dinsdagochtend houden we ook boekenruil. Hebt u een boek uitgelezen neem hem mee, om te ruilen voor een ander boek uit onze boekenkast. Er liggen ook tijdschriften voor de leestafel.

Spreek er over en deel uw enthousiasme met anderen.

U bent van harte welkom voor een praatje, om te lezen of te breien!

Voor meer informatie: info@oasestichting.nl of loop op dinsdagochtend even binnen.

OASE sluit tot en met 6 april

16 maart 2020

Beste vrienden van OASE,

In navolging van de oproep van het RIVM aan o.a. de horeca gaat OASE haar activiteiten voorlopig tot en met 6 april opschorten.Ook Eetkookclub Oase van 3 april vervalt. Wij zijn dus dicht! Het is jammer maar het is niet anders.Per mail zijn wij natuurlijk wel bereikbaar.Voor nu, blijf allen gezond en maak er ondanks alles een gezellige en relaxte tijd van, daar waar mogelijk!En we hopen allemaal op betere tijden!

Met vriendelijke groet,
het OASE-team