Welkom bij Oase

OASE is een gezellige buurthuiskamer van en voor buurtbewoners. U kunt hier uw buren ontmoeten bij een activiteit, de maandelijkse eetkookclub, of BijOASE de filmavond.

Ook als u zelf ideeën heeft om iets met en voor uw buren te organiseren, neem contact op met OASE voor de mogelijkheden.

OASE verhuurt de buurthuiskamer. Het is een geschikte en vooral een mooie plek voor een cursus, een vergadering, een reünie, of een kinderpartijtje.

Loop een keer binnen of mail voor meer informatie: info@oasestichting.nl

Verhuur

Zoekt u een mooie ruimte voor een vergadering, cursus, of een verjaardagsfeestje, dan kunt u terecht bij OASE. Onze Buurthuiskamer is al te huur vanaf € 32,- per dagdeel. Prijslijst 2019.

Afhankelijk van de activiteit, biedt de buurthuiskamer plaats aan 20 tot 50 personen. Er zijn 8 tafels en 49 stoelen en een achtertuin met terras en tuinstoelen. OASE heeft een mooie grote keuken, volledig ingericht. Onze locatie is gelijkvloers, rolstoeltoegankelijk en heeft een ruim toilet, voorzien van optrekbeugels. U kunt in OASE uw eigen maaltijd maken of meenemen, evenals de drank. Het is ook mogelijk dat OASE de catering verzorgt. Voorzieningen voor uw multimediapresentaties en wifi zijn aanwezig. De ruimte van OASE is goed verzorgd, mooi ingericht en voor een mooie prijs.

Belt of mailt u ons gerust om eens langs te komen, dan leiden wij u graag geheel vrijblijvend rond. Wij boeken u graag in en reserveren deze datum dan alvast voor u. Voor meer informatie bel Sylvia, dagelijks tussen 10.00 en 22.00 uur. Of mail info@oasestichting.nl

Tot ziens in OASE.

Stichting De OASE Buurthuiskamer Oosterparkbuurt
Vrolikstraat 281
1091 VC Amsterdam

Tussen 10.00 en 22.00 uur :
Sylvia 06-37320227

info@oasestichting.nl
IBAN-rekeningnummer: NL42INGB0007230420

Heel Amsterdam bakt

Blue Monday komt eraan. Deze dag staat bekend als de meeste deprimerende dag van het jaar. En dan zitten we ook nog eens in lockdown. “Tijd voor taart” dachten ze bij Count Me In. Veel mensen ervaren eenzaamheid in deze lastige periode, zowel jong als oud wordt getroffen door deze lockdown en daar willen wij eenvoudig en coronaproof iets aan doen. Op zondag 17 januari willen we met zoveel mogelijk Amsterdammers (thuis) bakken en op 18 januari bezorgen de vrijwilligers al het lekkers bij zorglocaties, instellingen in hun eigen buurt.

Diner & Take Away *nieuw*

Door: Ann, Moony, Peter, Sara, Stephano en Suleyman

Donderdag 21 januari Gevulde aubergine- rolletjes in citroenkorst met ratatouillesaus, Stephano’s aardappelgratin Dessert: snelle appeltaart Schrijf je nu in!